Otsikko
Missä Nintendo-pelissä voi kuulla Pjotr Tšaikovskin Pähkinänsärkijän marssia, ei tosin sellaisena kuin se alun perin on, vaan pelin musiikissa on sellainen…

Kysytty

Missä Nintendo-pelissä voi kuulla Pjotr Tšaikovskin Pähkinänsärkijän marssia, ei tosin sellaisena kuin se alun perin on, vaan pelin musiikissa on sellainen kohta, jonka voi tunnistaa selvästi otetun kyseisestä marssista. En ollenkaan muista mitä pelissä oli tarkoitus tehdä saati pelin nimeä. Kiitos jo etukäteen vastauksesta!
https://www.youtube.com/watch?v=h1j5IxOPXdY

Vastaus

Vastattu
0 ääntä

Kommentit

Tuo ei ollut se, mitä hain, vaan tuo, mistä laitoin kysymyksen oheen linkin.

Little King's Story?