Missä laulaja Harri Marstio missä on haudattu Freud Marx Engels & Jungin sanoittaja ja laulaja Pekka Myllykoski missä on haudattu voisi kyyntilä ja kukkia

Kysytty

Missä laulaja XX ja missä on haudattu lauluyhtyeen sanoittaja ja laulaja XX missä on haudattu voisi kyyntilä ja kukkia

Vastaus

Vastattu

Helsingin seurakuntayhtymän Keskusrekisteristä voi puhelimitse tai sähköpostitse kysellä neuvoja. Hyvä olisi tietää haudattujen henkilöiden syntymäajat ja paikat etukäteen.

https://www.helsinginseurakunnat.fi/artikkelit/keskusrekisteri_2