Missä Kari Hotakaisen runokirjassa on runo "Keskellä kesää tammikuussa"? Kuulin sen ohjelmassa "Tämän runon haluaisin kuulla ja muistin sen selvästi, mutta en…

Kysytty

Missä Kari Hotakaisen runokirjassa on runo "Keskellä kesää tammikuussa"? Kuulin sen ohjelmassa "Tämän runon haluaisin kuulla ja muistin sen selvästi, mutta en muista teosta.

Vastaus

Vastattu

Runo löytyy Kari Hotakaisen kirjasta Hot (1987, WSOY).