Otsikko
Missä kaikkialla nykyisen Lappeenrannan alueella matkustajajunat ovat pysähtybeet eli on ollut juna asemia.

Kysytty

Missä kaikkialla nykyisen Lappeenrannan alueella matkustajajunat ovat pysähtybeet eli on ollut juna asemia.

Vastaus

Vastattu

Nykyisen Lappeenrannan alueella henkilöliikennettä on ollut seuraavilla asemilla: Törölä, Melkkola, Hytti, Lappeenranta (vanha ja uusi asema), Rapasaari, Lauritsala, Muukko, Joutseno, Jänhiälä ja Rauha (Karjalan radalla).

Pietarin rata ja oikorata: Pulsa, Tani, Raippo, Simola, Rikkilä ja Vainikkala.

Lähde: Jussi Iltanen: Radan varrella - Suomen rautatieliikennepaikat (2009).