Missä julkaisussa on (tai onko missään) Peltoniemen hintrikin surumarssin nuotit, missä olisi lisäksi Viljami Niittykosken sanat (alkaa "soi laulu, soi soitto…

Kysytty

Missä julkaisussa on (tai onko missään) Peltoniemen hintrikin surumarssin nuotit, missä olisi lisäksi Viljami Niittykosken sanat (alkaa "soi laulu, soi soitto suruinen..").

Googlesta löytyy musavideo siitä kun hakee "hääkuoro purppuripelimannit peltoniemen hintrikin surumarssi"

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Viljami Peltoniemen sanoittamana kappale löytyy tästä nuottikirjasta sekakuorolle sovitettuna: Aaro Kentalan nuottikirja 1: Sävellyksiä ja sovituksia sekakuorolle / Aaro Kentala (1987).

Kuopion kaupunginkirjaston kokoelmissa kirjaa ei ole, mutta voit saada kirjan kaukolainaksi muista kirjastoista.