23.8.2017

Missä julkaisussa on (tai onko missään) Peltoniemen hintrikin surumarssin nuotit, missä olisi lisäksi Viljami Niittykosken sanat (alkaa "soi laulu, soi soitto suruinen..").

Googlesta löytyy musavideo siitä kun hakee "hääkuoro purppuripelimannit peltoniemen hintrikin surumarssi"

26.8.2017
26.8.2017

Viljami Peltoniemen sanoittamana kappale löytyy tästä nuottikirjasta sekakuorolle sovitettuna: Aaro Kentalan nuottikirja 1: Sävellyksiä ja sovituksia sekakuorolle / Aaro Kentala (1987).

Kuopion kaupunginkirjaston kokoelmissa kirjaa ei ole, mutta voit saada kirjan kaukolainaksi muista kirjastoista.

Asiasanat