Missä järjestyksessä Eve Dallas (J.D. Robb/ Nora Roberts) kirjat etenevät?

Kysytty

Missä järjestyksessä Eve Dallas (J.D. Robb/ Nora Roberts) kirjat etenevät?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

J.D.Robbin Eve Dallas-kirjat löytyvät julkaisujärjestyksessä verkko-osoitteesta http://jdrobb.com/books/quick.html
Kirjoista on suomennettu tähän mennessä (päivitetty 23.08.2010):
Alaston kuolema (Naked in death). 2004.
Maineikas kuollessaan (Glory in death). 2005.
Kuoleman ikuistama (Immortal in death). 2005.
Kuoleman enkeli, 2009
Kuoleman riitit, 2008 (Jyväskylä : Gummerus Kirjapaino)
Kuoleman hurmio, 2006

Englanniksi Eve Dallas-kirjoja vuoteen 2010 mennessä on ilmestynyt 30.
Helmet -aineistotietokannasta http://www.helmet.fi saa J.D. Robbin erikieliset versiot esiin sanahaulla valitsemalla hakusanaksi a:robb, j.d., aineistoksi kirjat ja kieleksi haluttu kieli.

42 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Vastausta päivitetty kommentin perusteella. Toimitus

Jäin kaipaamaan yllämainitussa suomennettujen teosten listassa sarjan etenemisen aikajärjestystä ja joistain englanninkielistä alkuteosta.