Missä Ernest Hemingwayn novellikokoelmassa on julkaistu novelli Siisti, hyvin valaistu paikka?

Kysytty

Missä Ernest Hemingwayn novellikokoelmassa on julkaistu novelli Siisti, hyvin valaistu paikka?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tuo novelli on julkaistu ainakin teoksissa 21 Nobel-kirjailijaa Björnstjerne Björnsonista Ivo Andriciin. T 1962 ja 27 Nobel-kertojaa. T 1987.