Missä elokuvassa ihmiset luulevat olleensa avaruusaluksessa sukupolvien ajan ja vain joukon "johtaja"tietää (ja on salaa yhteydessä ulkopuolelle) että ovat…

Kysytty

missä elokuvassa ihmiset luulevat olleensa avaruusaluksessa sukupolvien ajan ja vain joukon "johtaja"tietää (ja on salaa yhteydessä ulkopuolelle) että ovat maan alla 50-luvulla aloitetussa testissä jota ei voi enää lopettaa.

Vastaus

Vastattu

Mahdollisia vastauksia:

Minisarja Ascension (2014)

Terminal Voyage (1994)

Out of the Unknown -sarjan jakso Thirteen to Centaurus (1. kausi, 1965)