Otsikko
Minun pitäisi siirtää vanhojen videokameran kasettien materiaali dvd:lle, missä Helsingin kirjastossa tämä onnistuisi? Osaisiko myös joku henkilökunnasta…

Kysytty

Minun pitäisi siirtää vanhojen videokameran kasettien materiaali dvd:lle, missä Helsingin kirjastossa tämä onnistuisi? Osaisiko myös joku henkilökunnasta neuvoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingissä tämä onnistuu Pasilassa, Kohtaamispaikalla ja Myllypuron Mediakirjastossa.
Seuraavasta linkistä löytyvät kaikki kirjastot, joissa voi vhs nauhat siirtää dvd:lle. Kirjastosta kannattaa varata työtä varten aika ennakkoon.

http://www.helmet.fi/fi-FI/Ekirjasto/Juttuja_ekirjastosta/Digitoi_helme…