Minun pitäisi löytää tietoa Sari Mikkosesta kirjailijana ja myös hänen elämästään.Erityisesti olisi hyvä jos löytyisi artikkeleita tai muita juttuja…

Kysytty

Minun pitäisi löytää tietoa Sari Mikkosesta kirjailijana ja myös hänen elämästään.Erityisesti olisi hyvä jos löytyisi artikkeleita tai muita juttuja novellikirjasta "Naisten pyörä"!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Sanojen aika"-tietokannasta http://kirjailijat.kirjastot.fi löytyy tietoa Sari Mikkosesta sekä hänen tuotannostaan. Etsi Valitse kirjailija -valikosta.