Otsikko
Minulle suositeltiin joskus kirjaa, jossa puhuttiin itsensä suojelemisesta (henkisesti). Olen vain unohtanut sen nimen. Se oli jotain tyyliin Näin suojelet…

Kysytty

Minulle suositeltiin joskus kirjaa, jossa puhuttiin itsensä suojelemisesta (henkisesti). Olen vain unohtanut sen nimen. Se oli jotain tyyliin Näin suojelet itseäsi tms. Onko tietoa?

Vastaus

Vastattu

Etsitty kirja saattaisi olla Johanna Stenbergin En se minä ollut : itsen suojaamisen ja harhauttamisen perusteet (Duodecim, 2016).