Otsikko
Minulle luettiin lapsena kirjaa, missä taivaalta taisi tippua kakkaa. Siinä taisi olla myös myyrä. Osaisitteko sanoa, mikä kirja on kyseessä?

Kysytty

Minulle luettiin lapsena kirjaa, missä taivaalta taisi tippua kakkaa. Siinä taisi olla myös myyrä. Osaisitteko sanoa, mikä kirja on kyseessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on varmaankin Werner Holzwarthin ja Wolf Erlbruchin kirja Pikkumyyrä, joka tahtoi tietää, kuka kehtasi kakkia kikkaran suoraan hänen päähänsä (2000).