Minulla oon vanha poljettava Singer ompelukone. Sarjanumero A2862643. Mistä löytyisi tietoa iästä? Löysin Y alkuisia paljonkin mutta en noita A alkuisia

Kysytty

Minulla oon vanha poljettava Singer ompelukone.
Sarjanumero A2862643.
Mistä löytyisi tietoa iästä?
Löysin Y alkuisia paljonkin mutta en noita A alkuisia

Vastaus

Vastattu

Singer-ompelukoneiden iän voi tarkistaa sarjanumeroluettelosta. A-alkuisia sarjanumeroita ei kuitenkaan luettelossa ole, joten kannattaa tarkistaa vielä numero uudelleen, olisiko siinä jokin toinen kirjain A:n kanssa.

Lähteet ja lisätietoa:

Comprehensive Singer Serial Number Database (ismacs.net)

How old is your Singer Sewing Machine? - Singer Outlet