Minulla on vanha perinteinen kirjastokortti (-94). Nyt matkustan Espanjaan neljäksi kuukaudeksi ja haluaisin lainata kirjoja tabletilla luettavaksi. Miten…

Kysytty

Minulla on vanha perinteinen kirjastokortti (-94). Nyt matkustan Espanjaan neljäksi kuukaudeksi ja haluaisin lainata kirjoja tabletilla luettavaksi.
Miten menetellä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Varmista, että HelMet-kirjastokorttisi on voimassa ja että siinä on tunnusluku. Ohjeet e-kirjapalveluihin löydät http://www.helmet.fi/fi-FI/Ekirjasto/Kirjat/Ohjeet_ekirjapalveluihin(25…
Ellibs-kirjastojen e-kirjoja voit ladata mobiililaitteille, joissa on iOS- tai Android-käyttöjärjestelmä. Lataa laitteellesi Bluefire Reader -lukuohjelma.
Lukuohjelman lisäksi tarvitset Adobe ID-käyttäjätunnuksen, joka kannattaa luoda ennen lukuohjelman lataamista.Tunnuksen luominen on maksutonta ja onnistuu Adobe.com -sivuilla.
Eli voit lainata e-kirjan ja ladata sen lukuohjelmaasi tai lukea suoraan selaimessa jos sinulla on nettiyhteys.