Minulla on vanha 1950 luvun posliinikoira ( spanieli ) jonka haluaisin entisöidä,missä niitä voi entisöidä ? tai minkä alan ihminen niitä kunnostaa ? Löytyykö…

Kysytty

Minulla on vanha 1950 luvun posliinikoira ( spanieli ) jonka haluaisin entisöidä,missä niitä voi entisöidä ? tai minkä alan ihminen niitä kunnostaa ? Löytyykö täältä Riihimäen läheltä tekijää ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yleinen ammattinimike konservoinnin ja entisöinnin taitajille on artesaani. Yleensä alan yritykset erikoistuvat yhteen tai useampaan entisöinnin osa-alueeseen. Kanta-Hämeen alueella toimii ainakin Oitissa sijaitseva Konservointi Helle, joka kotisivujen mukaan tekee myös taide- ja esinekonservointia. Yrityksen yhteystiedot ovat:

https://konservointihelle.fi

helleliisa@gmail.com

p. 0407746404

Lisää alan yrityksiä voit etsiä halutessasi internetin yrityshakemistoista. Esimerkiksi suomenyrityshaku.fi ja yrityshaku.fi ovat tällaisia hakemistoja.