Minulla on tuttava, joka lukee mielellään Jeff Longin kirjoittamia kirjoja sekä Dextereitä. Keitä muita kirjailijoita voisitte nimetä, jotka kirjoittavat…

Kysytty

Hei! Minulla on tuttava, joka lukee mielellään Jeff Longin kirjoittamia kirjoja sekä Dextereitä. Keitä muita kirjailijoita voisitte nimetä, jotka kirjoittavat samantapaisista aiheista ja kenties samantapaisella tyylillä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Esimerkiksi seuraavia kirjailijoita kannattaisi kokeilla: Chelsea Cain,Nicci French, Lars Kepler, Dean Koontz, Karin Slaughter ja Andrew Vachss. Lajityyppien rajoilla operoiva John Ajvide Lindqvist voisi myös olla mielenkiintoinen tuttavuus.Kirjaston tietokannasta voi etsiä vielä lisää nimiä asiasanalla psykologinen jännityskirjallisuus. Toivottavasti näiltä kirjailijoilta löytyy kiinnostavaa luettavaa.