Minulla on. S Andersonin maalaama öljyväriteos metsot soitimella vuodelta 1925 Olisko maalarista tietoa. Ehkä ruotsalainen

Kysytty

Minulla on. S Andersonin maalaama öljyväriteos metsot soitimella vuodelta 1925
Olisko maalarista tietoa. Ehkä ruotsalainen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

valitettavasti en löytänyt kirjoistamme enkä verkkolähteistä mainistaa taiteilijasta ja teoksesta. Taiteilijan nimi on tietysti hyvin yleinen.

Jotain osviittaa saatte kuitenkin esimerkiksi Bukowskin tai Hagelstamin huutokaupoista, jotka arvioivat teoksia. Palvelu ei maksa mutta vaatii kuvan ja kaiken mahdollisen tiedon teoksesta.