Minulla on ollut lapsuudesta asti sama kirjastokortti (annettu vuonna 2000). Asuin välillä poissa pääkaupunkiseudulta. Muutin nyt takaisin ja huomasin että…

Kysytty

Minulla on ollut lapsuudesta asti sama kirjastokortti (annettu vuonna 2000). Asuin välillä poissa pääkaupunkiseudulta. Muutin nyt takaisin ja huomasin että kirjastokortti ovat vaihtuneet. Tuleeko minun nyt uusia tai vaihtaa oma kirjastokortti? Se siis toimii edelleen ja pystyn käyttämään sovelluksessa olevaa kirjastokorttia.

Vastaus

Vastattu

Helmet-kirjastokorttia ei tarvitse uusia, jos se toimii edelleen. Jos kirjastokorttia ei käytä kolmeen vuoteen, se poistuu rekisteristä. Silloin täytyy hankkia uusi kirjastokortti.