Minulla on lehtileike, ja tarvitsisin tiedon, mistä lehdestä. Lehti on ilmeisesti Kotiliesi, sillä lähisivulla on ilmoitus Kotilieden puodista. Vuosi on…

Kysytty

Hei,
minulla on lehtileike, ja tarvitsisin tiedon, mistä lehdestä. Lehti on ilmeisesti Kotiliesi, sillä lähisivulla on ilmoitus Kotilieden puodista. Vuosi on haastateltavan, Mikko Nuorivaaran, iästä päätellen 1987, mutta mikä numero? Artikkeli sivuilla 36-39 on nimeltään "Lähellä Porvoota on Topeliuksen jälkeläisten SATUHUVILA". Teksti on Seija Katilan ja kuvat Hannu Männynoksan.

Vastaus

Vastattu

Leike on 7. elokuuta ilmestyneestä Kotilieden numerosta 15/1987.