Minulla on kotikirjastossani useita tuhansia niteitä sekalaisessa järjestyksessä, enkä aina enää löydä etsimääni. Onko kotikokoelmien luettelointiin jotain…

Kysytty

Minulla on kotikirjastossani useita tuhansia niteitä sekalaisessa järjestyksessä, enkä aina enää löydä etsimääni. Onko kotikokoelmien luettelointiin jotain järkevää ilmaisohjelmaa?

Vastaus

Vastattu

Verkkokaupassa on ladattavissa tällaisia ilmaisia ohjelmia. Käytä esimerkiksi hakusanoja 'kirjojen luettelointi', 'book organizer' tms.