Minulla on kokonaisia vuosikertoja vanhoja Aku Ankka -lehtiä, jotka tahtoisin säilyttää kirjoina. Mistä löytyy kirjansitojien yhteystietoja?

Kysytty

Minulla on kokonaisia vuosikertoja vanhoja Aku Ankka -lehtiä, jotka tahtoisin säilyttää kirjoina.
Mistä löytyy kirjansitojien yhteystietoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Internetistä Google-haulla löytyy Kotkasta yksi kirjansitomo, Kirjansitomo Snitti (www.fonecta.fi/profiili/Kotka/822830/Kirjansitomo+Snitti).Osoite: Hortolankatu 9, 48600 Kotka, Puhelin:05 264277

Esim. Helsingistä löytyy huomattavasti enemmän kirjansitojia, kuten nämä:
Pikku-Sitomo Haglund Oy
pikkusitomo.fi
Pohjolankatu 43
Helsinki

Kirjansitomo Juhani Roininen
Korkevuorenkatu 5
Helsinki

Kirjansitomo V. & K. Jokinen
kirjansitomovkjokinen.fi
Tarkk'ampujankatu 9
Helsinki

Kirjansitomo Jari Marttila
kirjansitomo-jm.fi
Leikosaarentie 27
Helsinki

Kirjansitojatar Mari Vehkaluoto
mari.vehkaluoto@gmail.com
www.kirjansitojatar.fi