Otsikko
Minulla on kirja Maahenki, Maataloudellinen tietokirja, Otava 1910, jälkimäinen osa, toim. Gösta Grotenfelt, Karl Enckell, Philip Suuronen, Hannes Nylander, E…

Kysytty

Minulla on kirja Maahenki, Maataloudellinen tietokirja, Otava 1910, jälkimäinen osa, toim. Gösta Grotenfelt, Karl Enckell, Philip Suuronen, Hannes Nylander, E.Cajander.
Mistä saan ensimmäisen osan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ensimmäinen osa on saatavissa lainaksi ainakin Oulun kaupunginkirjaston ja Kuopion Varastokirjaston kokoelmista. Voit kysyä teosta kaukolainaksi omassa lähikirjastossasi.

Jos olet kiinnostunut hankkimaan teoksen omaksesi, voit tiedustella sitä antikvariaateista, joiden yhteystietoja löytyy internetistä, http://tie.to/kirjat/index.html . Samassa osoitteessa on myös tietoja kirjatapahtumista ja alan yhdistyksistä.