Otsikko
Minulla on kiinnostava artikkeli ladattuna koneelle, mutta varsinaiset lähdetiedot ovat hävinneet. Osaatteko auttaa, mistä julkaisusta tämä kiinnostava…

Kysytty

Hei,

minulla on kiinnostava artikkeli ladattuna koneelle, mutta varsinaiset lähdetiedot ovat hävinneet. Osaatteko auttaa, mistä julkaisusta tämä kiinnostava artikkeli on? Lähdeviitteiden perusteella artikkeli on tehty aikaisintaan 2017.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti en löytänyt mitään tietoa kyseisestä artikkelista kirjastojen tietokannoista tai muista lähteistä. Artikkelin kirjoittaja on ilmeisesti ollut perustamassa Arts for Global Development -verkostoa (http://www.art4development.net/). Verkostolla on myös virtuaaliyhteisö, joka käsittääkseni julkaisee vain jäsenille tarkoitettua verkkojulkaisua. Yksi mahdollisuus on, että artikkeli on julkaistu tämänkaltaisessa verkkojulkaisussa.