Otsikko
Minulla on kaukolainana Lahdesta Milla Leskisen ja Jiri Kerosen englanninkielinen matkaopaskirja Secret Helsinki. Kirjan etuliepeessä on maininta, että saman…

Kysytty

Minulla on kaukolainana Lahdesta Milla Leskisen ja Jiri Kerosen englanninkielinen matkaopaskirja Secret Helsinki. Kirjan etuliepeessä on maininta, että saman kustantajan sarjassa on saatavana myös osa Rachel Boward ja Bill Nash: Secret London. Mistä voisin saada tämän Lontoota koskevan oppaan luettavaksi?

Vastaus

Vastattu

Kyseisestä teoksesta löytyy Suomen kirjastoista kolmea eri painosta: Järvenpään kaupunginkirjasto (2019), Lahden kaupunginkirjasto (2018) sekä Valkeakosken kaupunginkirjasto (2010). Voit pyytää kirjastoasi tilaamaan haluamasi painoksen kaukolainana.

Secret London: an unusual guide | Hakutulokset | Finna.fi