Minulla on joukko englanninkielisiä heimojen nimityksiä, joihin pitäisi löytyä suomenkieliset vastineet. Nämä heimot (Guti, Kurti, Mede, Mard, Carduchi,…

Kysytty

Minulla on joukko englanninkielisiä heimojen nimityksiä, joihin pitäisi löytyä suomenkieliset vastineet. Nämä heimot (Guti, Kurti, Mede, Mard, Carduchi, Gordyene, Adianbene, Zila ja Khaldi) ovat kurdien mahdollisia esi-isiä. Mistä voisivat löytyä suomenkieliset vastineet?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kannattaisi olla yhteydessä Helsingin yliopiston kulttuurien tutkimuksen laitokseen puh: 09-21647 tai telefaksi: 19122653. Kanslian osoite: Unioninkatu 38, D-talo, 2 krs. Laitoksen kotisivujen osoite on www.helsinki.fi/kulttuurit/.
Ainakin voidaan täältä käsin sinut ohjata oikean osoitteeseen, mistä löytyy vastaus sinun kysymykseesi.