Otsikko
Minulla on Helmet-kirjastokortti, allekirjoitettu 25.3.2013, en ole käyttänyt sitä vähään aikaan. En onnistunut kirjautumaan tunnuksillani Helmet…

Kysytty

Hei,

Minulla on Helmet-kirjastokortti, allekirjoitettu 25.3.2013, en ole käyttänyt sitä vähään aikaan. En onnistunut kirjautumaan tunnuksillani Helmet-verkkosivuille enkä tekemään kirjavarauksia, onko kortti tarpeen aktivoida uudelleen?

Vastaus

Vastattu

Asiakastietue putoaa pois rekisteristä, jos korttia ei muutamaan vuoteen käytetä. Kannattaa käydä kirjastossa varmistamassa asia. Osan omista tiedoista voi halutessaan täyttää Helmet-sivun kautta etukäteen. (Mustasta alaosasta: INFO - Asiakkaana kirjastossa  - Kirjastokortti ja lainaaminen - Rekisteröidy kirjaston asiakkaaksi). Tällöin asiointi kirjaston palvelutiskillä käy joutuisammin, eikä tarvitse puhua omia henkilötietoja ääneen. Asioidessa on oltava mukana kuvallinen henkilötodistus.