Minulla on ehkä epätavanomainen kysymys, joka liittyy varaamani Avanzamos! CD:n. Olen ollut seuraavana lainavuorossa jo aika pitkään, tuntuu että yli kuukauden…

Kysytty

Hei

Minulla on ehkä epätavanomainen kysymys, joka liittyy varaamani Avanzamos! CD:n. Olen ollut seuraavana lainavuorossa jo aika pitkään, tuntuu että yli kuukauden. Voin toki olla väärässä ja odottavan aika on tunnetusti pitkä. Haluaisin kuitenkin tietää koska levyn nykyinen laina-aika päättyy, jotta voin olla silloin täällä kaupungissa noutamassa sen.

Vastaus

Vastattu

Kustantajan antaman tiedon mukaan levy ilmestyy syyskuussa (2020-09-15), joten sinne asti joudut odottamaan, että varausjono alkaa kulkea.