Minulla on 8 ruotsinkielistä nuorisokirjaa, joista oma väki on nyt "kasvanut ulos". Kirjat ovat kertaalleen luettuja ja hyvässä kunnossa. Suurin osa on Klonad…

Kysytty

Minulla on 8 ruotsinkielistä nuorisokirjaa, joista oma väki on nyt "kasvanut ulos". Kirjat ovat kertaalleen luettuja ja hyvässä kunnossa. Suurin osa on Klonad-kirjasarjaa. Haluaisin lahjoittaa ne kirjastolle, ottteko vastaan?

Hannele Eloranta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastossa on riittävästi tätä Klonad-sarjaa. Kiitäen ehdotan että käännytte Vantaan kirjaston puolen.
Vantaan kaupunginkirjaston palautesivu:
https://www.vantaa.fi/i_form.asp?path=1;217;539;10992