Otsikko
Minulla olisi vanhoja cd-levyjä. Ottaako joku kirjasto niitä lahjoituksena vastaan vai mihin voisin ne viedä?

Kysytty

Minulla olisi vanhoja cd-levyjä. Ottaako joku kirjasto niitä lahjoituksena vastaan vai mihin voisin ne viedä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit toki kysyä lähikirjastostasi, ovatko he kiinnostuneita levyistä. Kirjastot eivät kuitenkaan aina ota vastaan lahjoituksia, esimerkiksi jos niillä jo on kyseiset levyt. Levyjä voi viedä myös Fidan lähetystoreille, Kierrätyskeskuksiin ja kirpputoreille.

Esim. Fidan myymälöiden osoitetietoja löydät täältä:
http://www.lahetystorit.fi/loyda-lahin-lahetystorisi/