Otsikko
Minulla oli pienenä,joskus 49-50 luvulla paksu satukirja,jossa kerrottiin ainakin vuorenpeikosta.Hänellä oli kuvassa pitkä tukka,jossa oli jotain helmiä tai…

Kysytty

Minulla oli pienenä,joskus 49-50 luvulla paksu satukirja,jossa kerrottiin ainakin vuorenpeikosta.Hänellä oli kuvassa pitkä tukka,jossa oli jotain helmiä tai muuta sellaista.Tahtoisin löytää kirjan,mutta kun tämä muisti ei tuo mieleeni muuta,kuin ,että kirja oli paksu ja sisälsi jänniä satuja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Kyseessä on varmaan Anni Swanin satukirja.