Minulla oli kaksi kirjaa näemmä myöhässä ja uusin niiden lainan nyt. Maksuja siitä kuitenkin seurasi. Ongelmana on se, että en ole missään vaiheessa saanut…

Kysytty

Moi,
minulla oli kaksi kirjaa näemmä myöhässä ja uusin niiden lainan nyt. Maksuja siitä kuitenkin seurasi. Ongelmana on se, että en ole missään vaiheessa saanut muistutusta kirjojen myöhässä olemisesta mailitse. Sain tänään ainoastaan muistutuksen että ne ovat jo myöhässä. Eli normaalisti myöhässä olevista on tullut maili pari päivää ennen kuin laina-aika menee umpeen. Onko teillä jotain ongelmia ollut palvelussa, vai mistä muistutuksen tulemattomuus johtuu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-verkkokirjaston http://www.helmet.fi/ etusivulla on uutinen, jossa kerrotaan, että sähköpostiliikenteen ongelmien takia kaikkia eräpäivätiedotteita ei voitu lähettää 4.-5.5.2009 erääntyvistä lainoista. Pahoittelemme aiheutunutta haittaa.