Minulla näkyy helmetissä kirjavaraus, jota en ole tehnyt. Miten poistan sen?

Kysytty

Hei! Minulla näkyy helmetissä kirjavaraus, jota en ole tehnyt. Miten poistan sen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saat poistettua kirjavarauksen Helmet-sivulla ruksimalla varauksen nimen vieressä vasemmalla puolella näkyvän poista-ruudun ja painamalla sen jälkeen varauslistan alalaidassa näkyvän "Tallenna muutokset" -painiketta. Tämän jälkeen valitse "OK".