Otsikko
Minulla Helmet-kirjastokortti, mutta en pääse kirjautumaan. Onko numerot vaihdettu tms?

Kysytty

Minulla Helmet-kirjastokortti, mutta en pääse kirjautumaan. Onko numerot vaihdettu tms?

Vastaus

Vastattu

Numeroita ei ole vaihdettu, mutta voi olla, että kirjastokorttisi on vanhentunut ja tietosi on poistettu rekisteristä. Rekisteristä poistetaan myös asiakastiedot, joita asiakas ei ole käyttänyt kolmeen vuoteen ja joihin ei liity selvittämättömiä asioita, esimerkiksi maksamattomia maksuja. Poistot tehdään kerran vuodessa.  Voit halutessasi tietenkin saada uuden kirjastokortin heti mistä tahansa Helmet-kirjastosta. Ota henkilöllisyystodistus mukaasi.

Jos kyse on siitä, että olet unohtanut pin-koodisi, sinun kannattaa tarkistaa koodi. Unohditko tunnuslukusi -linkistä.

Lähteitä:

Helmet - UKK