Minulla erääntyy Paint magic-kirja tänään; mutten löydä sitä muuton jälkeen! Se on jossain... Voisitteko jotenkin uusia sen vielä, vaikka raja on ylitetty?

Kysytty

Hei

Minulla erääntyy Paint magic-kirja tänään; mutten löydä sitä muuton jälkeen!

Se on jossain...

Voisitteko jotenkin uusia sen vielä, vaikka raja on ylitetty?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Uusin vielä kerran lainasi, ja uusi eräpäivä on 17.9. Kirjaa on nyt uusittu kuusi kertaa (sääntöjen mukaan neljä kertaa voi uusia). Jos kirjaa ei löydy eräpäivään mennessä, se pitäisi korvata.
terv. Ulla Hämäläinen-Pelli