Minua kiinostaisi hankkia lapsen lapsilleni pari lasten ohjelmaa DWD:nä: 1. Olipa kerran ihminen, kaikki sarjat, joita aikoinaan esitettiin telkussa ja samoin …

Kysytty

Minua kiinostaisi hankkia lapsen lapsilleni pari lasten ohjelmaa DWD:nä:

1. Olipa kerran ihminen, kaikki sarjat, joita aikoinaan esitettiin telkussa
ja samoin
2. Nils Holgersonin eli Peukaloisen retket

Mitä maksaisi ?
Mistä voisi ostaa ja paljonko maksaisi

Vastaus

Vastattu

Ainakin Huuto.net-verkkokauppapaikassa näytettäisiin myyvän kumpaakin kysymääsi. Alla linkit sivulle:

https://www.huuto.net/haku/words/olipa+kerran+ihminen/category/87