Otsikko
Minkä nimiset soittajat olivat Kaartin soittokunnasta (esim. kapellimestarina oli Raine Ampuja) elokuvassa Uuno Turhapuro - Suomen tasavallan presidentti

Kysytty

minkä nimiset soittajat olivat Kaartin soittokunnasta (esim. kapellimestarina oli Raine Ampuja) elokuvassa Uuno Turhapuro - Suomen tasavallan presidentti

Vastaus

Vastattu

Kyseisessä elokuvassa esiintyvää Kaartin soittokuntaa ei ole kreditoitu tarkemmin kapellimestari Raine Ampujaa lukuunottamatta.

Elokuvan kuvausajankohta on touko-kesäkuu 1992, joten tämä voisi auttaa tiedon paikallistamisessa.

Tieto voisi löytyä Kaartin soittokunnasta tai esimerkiksi Maanpuolustuskorkeakoulun kirjaston kautta.