Minkä niminen on joululaulu jonka sanat kulkevat: "jo puhaltaa lumi ja tuuli.." ja "soi huurteessa helinä huilun, niin kirkas on tähtinen yö. hän lentänyt on…

Kysytty

Minkä niminen on joululaulu jonka sanat kulkevat: "jo puhaltaa lumi ja tuuli.." ja "soi huurteessa helinä huilun, niin kirkas on tähtinen yö. hän lentänyt on yli kuilun, maa taivaalle kättä jo lyö"

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyse on Pekka Simojoen säveltämästä ja Anna-Mari Kaskisen sanoittamasta laulusta Jouluyön hymni.