Minkä niminen ja kenen kirjoittama on suomenkielinen romaani, joka kertoo 1500-luvun Turusta ja jossa päähenkilöinä ovat Valpuri Innamaa ja Lauri (?) Kirves…

Kysytty

Minkä niminen ja kenen kirjoittama on suomenkielinen romaani, joka kertoo 1500-luvun Turusta ja jossa päähenkilöinä ovat Valpuri Innamaa ja Lauri (?) Kirves.

Äitini on lukenut kyseisen kirjan joskus aikoinaan ja haluaisi lukea sen nyt uudelleen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mirja Heikkilän kirjassa Verenpunainen vaakuna on yhtenä henkilönä Valpuri Innamaa ja kirjan tapahtumat sijoittuvat 1500-luvun Turkuun.