Minkä niminen Arabian kukkaruukku?en löytänyt samanlaista netistä,ostin kirppotorilta.

Kysytty

Minkä niminen Arabian kukkaruukku?en löytänyt samanlaista netistä,ostin kirppotorilta.

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Emme löytäneet vaasista tietoa kirjastosta löytyvistä Arabian kuvastoista. Niin kuin mainitsit, myös verkon anti jäi vähäiseksi. Vaasi on maalattu jälkeenpäin harrastelijan toimesta, koska Arabian leima on vedetty yli ja siihen on lisätty taiteilijan signeeraus. Muotoilultaan samantyyppinen vaasi löytyy esim. Rakkaat Esineet-nimisen verkkokaupan sivulta (https://www.rakkaatesineet.fi/v2/arabia-maljakko-9915/). Tässä malliksi on mainittu 9915. En tosin tiedä, onko kyseessä sama malli. Pahoittelut, että emme saaneet kaivettua enempää tietoa esiin.