Otsikko
Minkä Kaari Utrion kirjan tapahtumapaikka on mm Pyhän Laurin kirkko Vantaalla?

Kysytty

Minkä Kaari Utrion kirjan tapahtumapaikka on mm Pyhän Laurin kirkko Vantaalla?

Vastaus

Vastattu

En valitettavasti löytänyt Kaari Utrion kirjaa, jossa tapahtumapaikkana olisi Vantaan Pyhän Laurin kirkko. Kollega osasi sanoa, että Utrion teoksessa Uhritulet kyllä mainitaan Pyhän Laurin kirkko, mutta kyseinen kirkko sijaitsee Visbyssä.

Vantaan Pyhän Laurin kirkko mainitaan esimerkiksi Pirjo Tuomisen teoksessa Mariaana, Vantaan tytär.