Otsikko
Minkä ikäisellä on mahdollisuus päästä kirjastoon kesätöihin ja miten sinne voi hakea?

Kysytty

Minkä ikäisellä on mahdollisuus päästä kirjastoon kesätöihin ja miten sinne voi hakea?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kesätyöpaikat on tarkoitettu opiskeluaan jatkaville tai juuri koulunsa päättäville vantaalaisille nuorille. Hakijan on oltava vähintään peruskoulun 9. luokkalainen. Kirjastoihin haetaan keltaisella sivistystoimen kesätyöpaikkahakemuskaavakkeella. Niitä saa kaupungin yhteispalvelupisteistä ja ne palautetaan ypp:een tai kaupungintalon kirjaamoon viimeistään 9.3.01. Lomakkeelle voi kirjoittaa toiveen alueesta, jolla mieluiten työskentelisi. Pääsääntöisesti työn kesto on 1 kuukausi.