Otsikko
Minkä hyönteisen toukkia nämä ovat? Ovatko haitallisia esim. hedelmäpuille tai muille istutuksille? Jos ovat, mikä on paras tapa päästä niistä eroon?

Kysytty

Minkä hyönteisen toukkia nämä ovat? Ovatko haitallisia esim. hedelmäpuille tai muille istutuksille? Jos ovat, mikä on paras tapa päästä niistä eroon?

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Selailin Otokkatieto.fi:n toukkia, Laji.fi:tä ja hain selaimen kuvahaulla, mutta en oikein niiden perusteella tunnistanut toukkaa, näin kirjaston ammattitaidolla. Laji.fi:ssä on foorumi, jossa keskustellaan tunnistuksista, kuva kannattaa lähettää sinne tai Facebookin Suomen ötökät -ryhmään