Minkä biisin sanat? ”sitten kun paperi loppuu, kirjoitetaan tuoheen, kun tuohi loppuu, kirjoitetaan kiveen ja kun kivi on hiekkaa, kirjoitetaan siihen…

Kysytty

minkä biisin sanat?

”sitten kun paperi loppuu, kirjoitetaan tuoheen, kun tuohi loppuu, kirjoitetaan kiveen ja kun kivi on hiekkaa, kirjoitetaan siihen terävillä kepeillä, kun aallot huuhtovat sanat rannoilta, kirjoitetaan avaruuteen ja kun avaruus loppuu, hypätään tulisen renkaan läpi takaisin alkuun”

Kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti en löytänyt kyseistä laulua. Ehkä joku sivuston lukijoista osaa auttaa?