Minkä arvoinen on 10 penniä vuosilta 1941-42? Pennit ovat reiällisiä.

Kysytty

Minkä arvoinen on 10 penniä vuosilta 1941-42? Pennit ovat reiällisiä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymykseen ei voi antaa yksiselitteistä vastausta, koska kolikkojen arvot määräytyvät erityisesti niiden kunnon perusteella. Kirjassa Suomen rahat arviohintoineen 2005 annetaan tällaisen kolikon hinnaksi 1 euro, jos se on virheetön. Toisessa raha-arviokirjassa Standard Catalog of World Coins 2007 tällaisen kolikon hinnaksi annetaan 0,10-1,25 euroa.
Lisätietoa saa Suomen Numismaatikkoliiton internet-sivuilta osoitteesta http://www.numismaatikko.fi Näillä sivuilla on esim. tietoja tulevista huutokaupoista, keskustelupalsta, yhteystietoja ja linkkejä muille alan internet-sivuille.

17 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Minkä arvoinen on Englannin one pennut vuodelta 1876?