Minkä arvoinen kolikko:½ skilling 1799 ,vähän vino, ja reikä reunassa kuin pienellä naulalla lyöty. Halk. n 2,5 cm. Toinen: Kekkosen sivuprofiilikuva, Teksti…

Kysytty

Minkä arvoinen kolikko:½ skilling 1799 ,vähän vino, ja reikä reunassa kuin pienellä naulalla lyöty. Halk. n 2,5 cm.
Toinen: Kekkosen sivuprofiilikuva, Teksti Urho Kekkonen ,Toisella puolella:säästöpankki 1907, ja iso , halk. n.3cm.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Käytössämme olevista rahojen hintaoppaista ei löytynyt hinta-arviota kummastakaan rahasta. Suomen numismaatikkoliitto ry:n sivuilta osoitteessa http://www.numismaatikko.fi/ löytyy keskustelupalsta, jossa voi esittää kysymyksiä rahojen hinnoista.