Otsikko
Minä vuonna Suomen Koulukirjastoyhdistys lakkasi toimimasta?

Kysytty

Minä vuonna Suomen Koulukirjastoyhdistys lakkasi toimimasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen koulukirjastoyhdistys on lakkautettu 26.8.2020. Tieto löytyy yhdistysrekisteristä. Yhdistyksen viimeinen puheenjohtaja kertoo yhdistyksen hallituksemme päättäneen lopettaa toiminnan, koska jäsenten määrä oli useiden viimeisten vuosien ajan alle 20, joista noin puolet oli hallituksen varsinaisia tai varajäseniä. Valitettavasti kiinnostusta yhdistyksen toimintaan ei enää ollut.

0 ääntä

Kommentit

Haluaisin postittaa kaikkiin alakoulujen koulukirjastoihin Suomessa 5-luokkalaisille suunnatun Pohjoismaisuudesta ja lasten oikeuksista kertovan runokirjan. Mistä löytäisin osoitteet?