Minä vuonna näyttelijä Vesa Hämes esiintyi Kotikatu-sarjassa ja ketä hän esitti ja kuinka monessa jaksossa? Entä onko hän sukua kenellekään muulle…

Kysytty

Minä vuonna näyttelijä Vesa Hämes esiintyi Kotikatu-sarjassa ja ketä hän esitti ja kuinka monessa jaksossa? Entä onko hän sukua kenellekään muulle näyttelijälle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vesa Hämes esitti yhdessä Kotikadun jaksossa Erkki Kämäräistä, joka teki sopimattomia ehdotuksia Tuija Kangasharjulle (Laura Malmivaara). Jakson ensilähetys oli 12.4.2007. Teatterit ja teatterintekijät 2005 -matrikkelissa kerrotaan, että Vesa Hämeksen (Hämäläinen) isä oli näyttelijä Ekke Hämäläinen ja äiti teatterinjohtaja Hilkka Kinnunen.

1 ääntä

Kommentit

Juuri katsoin televisiosta vuoden 1948 elokuvan "Toukokuun taika", siinä molemmat kauniit vanhemmat. Missä ammatissa mahtaa toimia Vesa Hämeksen sisarus?