Minä pidän kovasti Aino Räsäsen kirjoista Joten haluaisin tietää Onko Aino Räsäseltä tulossa uusia painoksia Helena sarjan muista kirjoista? Viime vuonna…

Kysytty

Minä pidän kovasti Aino Räsäsen kirjoista Joten haluaisin tietää Onko Aino Räsäseltä tulossa uusia painoksia Helena sarjan muista kirjoista?
Viime vuonna uusintapainoksena ilmestynyt Soita minulle Helena oli iloinen yllätys.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakaan kevään 2011 kirjoissa ei ole Aino Räsäseltä mitään. Mahdollisista uusista painoksista voi kysyä kustantajalta, Karistolta http://www.karisto.fi/portal/suomi/kustannusliike/yhteystiedot/ .