MINÄ OLEN RASMUS. OLEN SEiTSEMÄN VUOTTA VANHA JA HALUAISIN SAMANTAPAISIA KIRJOJA KUIN KAPTEENI KALSARI-KIRJAT. VOISITKO AUTTAA MINUA.KIITOS.

Kysytty

MINÄ OLEN RASMUS. OLEN SEiTSEMÄN VUOTTA VANHA JA HALUAISIN SAMANTAPAISIA KIRJOJA KUIN KAPTEENI KALSARI-KIRJAT. VOISITKO AUTTAA MINUA.KIITOS.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei Rasmus!

Tismalleen Kapteeni Kalsari -kirjojen tapaisia kirjoja ei taida olla, mutta jos pidät siitä, että tavallisille tyypeille tapahtuu erikoisia asioita saattaisit pitää myös Colferin Legenda -kirjoista (Legenda Pottu-Mäkisestä, Legenda Kapteeni Korpin hampaista ja Legenda maailman tuhmimmasta pojasta). Kannattaisi myös tutustua Roald Dahlin kirjoihin, joista Ilmarin ihmelääke, Kuka pelkää noitia sekä Jali ja suklaatehdas ovat joidenkin mielestä älyttömiä ja hauskoja.

Ekaluokkalaisille sopivia hauskoja ja vauhdikkaita kirjoja ovat myös Whybrown Pikku Susi -kirjat, Olczakin Megajätkä -kirjat ja Geronimo Stiltonit.