Otsikko
Minä ja ystäväni olemme kiinnostuneita osa-aikatyöstä kirjastossa. Olemme kiinnostuneita enimmäkseen Pasilan kirjastossa…

Kysytty

Minä ja ystäväni olemme kiinnostuneita osa-aikatyöstä kirjastossa. Olemme kiinnostuneita enimmäkseen Pasilan kirjastossa työskentelemisestä, mutta toki muutkin kirjastot käyvät. Otattehan yhteyttä, jos meistä olisi apua :)

Vastaus

Vastattu

Mukavaa, että kirjastotyö kiinnostaa teitä! Helsingin kaupunginkirjaston työhönotto on nykyään osa Helsingin kaupungin työhönottoa. Tässä avoin hakemuslomake, jonka voitte täyttää ja lähettää, https://response.questback.com/isa/qbv.dll/ShowQuest?QuestID=5052219&sid=qWrrHytvhN